piątek, 26 grudnia 2014

Liebster Avard

Hejka!
Zostałam nominowana przez madziula0909, za co bardzo jej dziękuję!

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


1.Czy chciałabyś wydać książkę?

Tak, najlepiej na podstawie tego bloga!

2.Kim chcesz zostać w przyszłości?

Pisarką lub lekarzem :)

3.Czego się boisz i dlaczego?

Boję się chodzić samotnie w nocy na dworze. Kiedyś obejrzałam na YouTube pewien filmik o kościotrupie, który zjadł w nocy pewną dziewczynę i wciąż mam koszmary...

4.Jakiego rodzaju myzyki słuchasz?

Słucham popu, głównie zespołu Pentatonix i R5.

5.Co zainspirowało Cię do pisania bloga?

Działalność innych blogerów

6.Co lubisz robić w wolnym czasie?

Lubię czytać, słuchać muzyki, pośpiewać trochę, dokuczać rodzince i bawić się z moimi kociami!

7.Gdzie marzysz wyjechać na wakacje?

Na półwysep Skandynawski.

8.Co to według Ciebie miłość?

Hmm... Miłość do wielkie oddanie, świadomość, że dla ukochanej osoby zrobiłoby się wszystko, nawet poświęciło własne życie.

9.Jaki jest Twój wymarzony chłopak?

Wysoki brunet, ze śniadą cerą oraz czarnymi oczami. Opiekuńczy i opanowany, lecz czasem władczy i zaborczy.

10.Wolisz pojechać w góry, czy nad morze?

Zdecydowanie nad morze.

11.Wolisz chodzić w spódnicy, czy w spodniach? 

To zależy od pogody i mojego humoru.


NOMINUJĘ:


1.Ines

2.Aniva Written
3.Kohu
4.Luna Blue
5.Shina Laufeyson
6.Karolina Love
7.Julia S.
8.Lwica Lila
9.Wiola XD
10.Nyota
11.Asia-Jammy


Pytania:

1.Jakiej muzyki słuchasz?
2.Czy czytałaś któryś z moich blogów? Jeśli tak, to czy spodobał/ły Ci się?
3.Czy lubisz marzyć?
4. Co robisz w wolnym czasie?
5. Masz jakieś zwierzątko?
6.Czy słyszałaś kiedyś o zespole PTX?
7.Masz jakąś ulubioną roślinę? Jaką?
8.Co myślisz o mnie?
9.Jakie jest twoje największe marzenie?
10.Gdybyś mogła wcielić się w jakąś postać fantastyczną, co kim byś była?
11.Co byś zrobiła, gdybyś mogła wybrać pomiędzy życiem a śmiercią?


5 komentarzy:

  1. Ja też boję się wychodzić w nocy na dwór, ale dlatego, ze boję się, że coś może mi wyskoczyć z jakiegoś ciemnego miejsca xD Za nominację nie masz co dziękować. Zasłużyłaś >.<

    OdpowiedzUsuń
  2. O,o Ok, ok, ok... Shina oddychaj... JEZU CHRYSTE!!!!!
    OK. Tak. Dobra. Już się ogarnęłam. SERYJNIE???????
    Mój mózg przypomina teraz płaską deskę. Serio.
    A teraz czas na podziękowania:
    DZIĘKI WIELKIE^^
    Słyszałam już dużo o tej nagrodzie, widziałam wielu blogerów, którzy ją dostali, i powiem szczerze. Nigdy nie sądziłam, że ja też wśród nich będę.
    PS. Blask też ci dziękuje i pozdrawia swoją siostrę xD (dla niezorientowanych - Kimyę)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za nominację, odpowiedziałam o tutaj :) zyciemilele.blogspot.com/p/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo, bardzo i jeszcze raz bardzo dziękuję za nominację :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej... Wysłałam Ci na gmaila wiadomość z pytaniem dotyczącym zwiastunu ;)

    OdpowiedzUsuń